1 Haziran 2010 Salı

BENAYOUN TRANSFERİ













Liverpool, Chelsea’nin yaptığı 4M £ luk teklifi geri çevirmiş. Söylenene göre 6m dan aşağıda ki herhangibi bir teklifi kabul etmeyecekmiş Rafa.

Oyuncu Ancelotti beni istiyor, her şey Liverpool’a bağlı sanıyorum 6M civarında bir teklif yapmaları gerekir ama ben inanıyorum ki sonunda Chelsea’ye gidicem diye bir açıklama yapmıştı ve karakterini bize göstermişti.

İsraille bu hassas dönemimizde, bu karaktersiz hakkında daha çok şey yazabilirim ama kıymetli Liverpoolseverler seviyemizi muhafaza etmemiz gerekir :D

15 yorum:

fizyoterapist dedi ki...

öncelikle hoşgeldin diyorum yeniden yazılarınızı okuyacak olmam şu sıkıcı yaz günlerinde benim için harika olacak..
benayounun bence de gitmesi gerekli.öncelikle şunu belirtmek istiyorum siyasi olayları bir yana bırakıyorum ve olaya bir liverpool taraftarı gibi bakıyorum.
-gitmeli çünkü takımda kan değişimine ihtiyaç var
-gitmeli çünkü yaşı 30 ve kendini daha ileri götüremez ve de sürekli bir düşüş yaşayacağını düşünüyorum
-gitmeli çünkü gelecek yeni oyuncuların ve bizim takımdaki diğer genç oyuncuların önü açılmalı
-gitmeli çünkü gitmek istiyor takımda kalması konusunda ısrarcı olursak eminim takıma faydadan çok zarar verir

Shareef dedi ki...

Teşekkür ederim öncelikle,
dediklerinde çok haklısın ayrıca fizik olarak bazen çok eziliyor. Gitsin kesinlikle, Chelsea sanki bizden iyi bir takım bizi istemeyene ihtiyacımız yok Merseysşde'ta :D

Man Of The Match dedi ki...

lanetli ırktan biri gitsin bence de :D şaka bir yana gerçekten verebileceği bişiy kalmadı 2 yıl durur kontratı biteceği için bedelsiz gider en iyisi satmak değeri çok düşmüş ya villarreal ve sevilla 9M vericekti? bu arada 55M kaynak vermeyi kabul etmişti yönetim ama 15M a düşmüş bu parayla aurelio nun yeri dolar artana da kaleci alırız :D orta sahada ne yapıcaz merak konusu :D

Shareef dedi ki...

6M olsun bizim olsun... 55M zaten veremiceklerdi. 15 e bi 15 daha ekleseler süper olsun... 10-15 te satar kazanırız . Yeni bi takım kurarız.. Zigic Birmingham'a gitti zaten Beckford'da everton'da. Çuvallıyoruz yani yine..

Man Of The Match dedi ki...

babel(8m)+skrtel(6m)+benayoun(6m)+(cavelieri(3m)+riera(7m)ngog(3m)+plessis(1m)+el zararte(1m)=35m(yaklaşık)+15m(yönetim) toplam 50m kaynak var.kjaer(12m)+gutierrez(8m)+20m(iki kanat oyuncusu)+10m(sol bek).gutierrez gelsin ya çaktırmadan milli takımda ilk 11 i garantiledi neredeyse messi masch gutierrez..wijnaldum elia falan bırakın.hollandalı futbolcuların hollanda ligi performanslarına aldanmamak gerek bizim ligden bile düşük kalitedeler ajax 106 gol attı 20 gol yedi+86 averaj var 2. oluyo kezman psv de 33 maç 35 gol atıyo.fenere geliyo .çıyo.hollandalı oyuncuları abartmamak lazım son örnek:suarez(hollandalı değil gerçi) hollandadaki performansına bakın avrupaaya giderse oradaki performansına bakın ıkına ıkına 15 gol atar.hollandaya benzemez bu 40 gol atmak gibi değil.buraya yazıyorum.yollamışın babel i almışın afellay ı ne farkı var?.Sözüm robben ve sneijder için değil onları her zaman farklı yerde tutarım.

Shareef dedi ki...

haklısın ama 7 futbolcu satıp 5 almışsın ki kadro zaten çok dar.. Problem çıkar :D

Man Of The Match dedi ki...

joe cole u saymadım :D ayala,pacheco,spearing,darby,kelly,eccleston falan da eklenir bu isimlere.

Shareef dedi ki...

O zaman olur... Ama yedekler arasında biraz da uçurum olur :D

Man Of The Match dedi ki...

hayalimdeki reina(yedek kaleci),johnson(degen),kjaer(carra),agger(soto),yeni bek(insua),gerrard(lucas),masch(aqua),maxi(gutierrez),j.cole(riera),ireland(jovanovic),torres(kuyt)

Shareef dedi ki...

bu kadro olur ama şampiyon olur mu :D

Man Of The Match dedi ki...

kim gelecek valla bana kalsa senin de dediğin gibi mata gelsin hangi parayla alıcaz ama onu yapabileceğiniz en iyi kadro bu elimizdeki parayla.

flyingdupe dedi ki...

Liverpool kaynağı Mascherano yu Barca ya, Gerrard ıda Real e satarak yapmasında :B

Shareef dedi ki...

Gidiş ona doğru :D Torres ve Menajeri söyledi ayrılmıcaz diye ama :D

flyingdupe dedi ki...

ayrılsa nereye ayrılacak ki? barca villa yı aldı, o yol kapandı, ingiltere içinde kalacak desek, city dışında o parayı verecek çıkarmı bilmiyorum, torres city ye gidermi orası hiç belli değil, en iyi ihtimal chelsea diyecem, onlardan da ses yok...
liverpool un durumu tam skandal ya. takımın kaptanı hakkında transfer dedikodusu var, parasızlıktan satma ihtimali diye konuşuyor taraftar. tam zavallılık oldu :(

Shareef dedi ki...

Gitse bence de Chelsea'ye gider. Drogba'da onunla oynmak harika olur demişti. Taraftardan ziyade Rafa bile diyor :D (gerçi o yönetime gider yapıyo ama )