17 Haziran 2010 Perşembe

2010/2011 FİKSTÜRÜ














Fikstürümüz belli oldu bizde hala TD yok, yeni sezonda Allah takımımıza kolaylık versin..

Ağustos

14 - Arsenal (E)
21 - Manchester City (D)
28 - West Bromwich Albion (E)

Eylül

11 - Birmingham City (D)
18 - Manchester United (D)
22 - Carling Cup 3
25 - Sunderland (E)

Ekim

2 - Blackpool (E)
16 - Everton (D)
23 - Blackburn Rovers (E)
27 - Carling Cup 4
30 - Bolton Wanderers (D)

Kasım

6 - Chelsea (E)
9 - Wigan Athletic (D)
13 - Stoke City (D)
20 - West Ham United (E)
27 - Tottenham Hotspur (D)

Aralık

1 - Carling Cup 5
4 - Aston Villa (E)
11 - Newcastle United (D)
18 - Fulham (E)
26 - Blackpool (D)
28 - Wolverhampton Wanderers (E)

Ocak

1 - Bolton Wanderers (E)
5 - Blackburn Rovers (D)
8 - FA Cup 3
12 - Carling Cup Yarı Final 1. maçı
15 - Everton (E)
22 - Wolverhampton Wanderers (D)
26 - Carling Cup Yarı Final 2. maçı
29 - FA Cup 4


Şubat

2 - Stoke City (E)
5 - Chelsea (D)
12 - Wigan Athletic (E)
19 - FA Cup 5
26 - West Ham United (D)
27 - Carling Cup final

Mart

5 - Manchester United (E)
12 - FA Cup 6
19 - Sunderland (D)

Nisan

2 - West Bromwich Albion (D)
9 - Manchester City (E)
16 - Arsenal (D) (FA Cup Yarı Final haftasonu)
23 - Birmingham City (E)
30 - Newcastle United (E)

Mayıs

7 - Fulham (D)
14 - Tottenham Hotspur (E) (FA Cup final haftasonu)
22 - Aston Villa (D)

(D) Deplasman

(E) Kendi sahasında

10 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-desene ne güzel bi fikstür çekmişiz ağustos ayındaki ilk 3 maçı banko alırız(!)

Shareef dedi ki...

:D dimi şaka maka 3 puan alsak iyidir

Siriusz dedi ki...

Bence sahamızdaki ilk maçı alırız fabregasta gidici gibi zaten..yada ben açıklanan finallerim yüzünden herşeye fazla pozitif bakıyorum :D

footballMovement dedi ki...

sağlam bir Torres ve sahada olan kaptan ile alırız diyorum. Masch'ın durumu tam netleşmedi. Benim merak ettiğim tek cevap onun durumudur.

Shareef dedi ki...

Siriusz : Bizde sevindik şimdi blogcak finallerine, başarılarının devamını dileyerek başlayalım :D tam 2 ay maça ve bizim TD bile belli değil.. Hodgson olursa şişirmece oynarız ki umudum yok benim..

football movement: Masch gitti diye bak.. transfer bütçeside yaklaşık 12M Ireland'ı mı alırız, Yaya Toure'yi mi bilmem :D

Man Of The Match dedi ki...

-fabregas gitmese bile ben kadromuzun yinede arsenalden iyi oldugunu düşünüyorum.hatta kalite olarak chelsea ve manu dan elbette iyi demiyorum ama en az onlar ayarında bence.bizim tek eksiğimiz geniş değil.mesela manu orta sahaya bakım scholes,carrick,fletcher,anderson,gibson,hargreaves 6 alternatif var bizim o kadar alternatifli değil ama kalite olark fark yok aramzda en azından dağlar kadar.
-aman agzından yel alsın ireland gelsin ne toure si :D afrika lı oyunculara hep karşı çıkmışımdır zırt pırt sorun çıkıyo yok elemeleri oluyo yok bilmem ne milli takıma 1 ay 2 ay oynamıyorlar. orta ikilinin birinin çabuk,hızlı,mücadeleci diğerinin hava toplarına daha hakim,iyi şut çeken ve belki biraz daha ağır olmasından yanayım bu dediklerimize bakılırsa iki uzun toure ve gerrard ın yanyana oynamasını mantıklı bulmuyorum.dikkat edersenizde çoğu takımda böyledir biri uzun biri kısa ama mücadeleci.emre-baroni,masch-aqua,xavi-toure,-barry-de jong mesela manu da da tam tersi carrick-fletcher ikiside aynı tip.ama ikili oynayıp uyumlu olanlarda varmıydı evet hamann-gerrard

Shareef dedi ki...

Kalite farkı yok derken, Lucas, Degen, Soto, Ngog'u kastediyorsun heralde :D Gerrard Spearing seneye orta ikili hemde dediğin gibi kısa uzun :D

fizyoterapist dedi ki...

arsenale ayar oluyorum ne kadar beleşçi bir takım yaa adamlar 0 bonservis bedeliyle,bordeux dan chmakk(ismini doğru yazmak için çaba göstermedim ama siz anladınız galiba),chalseaden cole u aldılar.fabregas içinse barçadan istedikleri bedel YUHHHHHHHH dedirtedeck derecede..inşallah fabregas sözleşmesi dolunca bedelsiz giderde görürler.ne kadar açık gözlüler yaa...ilk maçta o sömürge kulübünü yenip iyi bir başlangıç yapmak en büyük dileğim

Man Of The Match dedi ki...

-ya kalite farkı var tabii olmazmı ama dağlar kadar yok sezon sonunda puan durumunda 20 puan olack kadar ama bu sezon böyle geçti napalım.senin için tek tek kadro kıyaslaması yapıcam bak lucas ve ngog için kabul ederim dediklerini ama soto ve degen için kabul etmiyorum.soto gole çok yakın bi isim bana kalırsa bu yıl çok faydalı oldu hatırlıyomusun bilmiyorum spurs u 1-0 yendiğimiz maçta kaç tane net pozisyona girdi yani hyypia nın özelliklerini onda görüyorum derken rahmetli doğru söylemiş bence onu tutmalıyız takımda.degen i de begeniyorum zavallı 2 kez kaburgasını kırdı illet bi sakatlık sürekli nükseder.:D
-Reina>Sar,Johnson>Brown,insua=rafael,degen=fabio,Aurelio=Evra,Ferdinand=Carra,Vidic=Agger,Oshea=Skrtel,evans=soto,masch>carrick,gerrard>fletcher,valencia=kuyt,nani=riera,lucas=scholes(yaş faktörü),gibson>plessis,park=benayoun,maxi=giggs(yaş faktörü),rooney=torres,aquilani=berbatov,babel=owen(sakatlık problemi),ngog=obertan....bence durum böyle giggs ve scholes kıysladıgım oyunculardan elbette iyi ama yaş faktörünü de hesaba katmak durumundayım owen içinse sakatlık problemi.bana göre kalite olarak birebirler hemen hemen.ama kadro genişliği olarak bakarsak onlarda de laet,neville,hargreaves,macheda,diouf,sırp bi oyuncu unuttum :D. sürer de gider bizdeyse pacheco,ayala,kelly,darby,spearing,eccleston geliyor saydıgım 6 isimleri birebir kıyaslarsak bence manu daha kaliteli onu da bırakın sürekli sakatlık problemi yaşayan hargreaves ve owen var.bizde saymakla bitmez aurelio,agger,aqua,gerrard,torres,skrtel her sezonun belli bi bölümünü sakat geöiriyorlar.elim yoruldu be! :D
-son not uzun kısa dediği nokta harbiden önemli bence uzun kısalıktan kastettiğim fiziksel yyapıları itibariyle oyun stilleri.spearing oynaycagına john welsh vardı o geri gelsin.spearing filmlerdeki deli çocuk rolündeki oyunculara benziyor ilk gördüğümde bu ne dedim baktım futbolcuymuş.

Shareef dedi ki...

MOTM: Haklısın hakikaten :D Rafa bence bu kadar kötü bir sezon daha yaşatmazdı bize gerçi.. Ama 12M transfer bütçesini de kabul ettiremezlerdi..

Fizyoterapist: Chamakh yada Cole bize ne kadar büyük katkı sağlardı değil mi? Oysa Arsenal'de bizim kadar hayati olmayacaklar(belki Chamakh olabilir) Yenerek başlarız inşallah..