18 Ağustos 2012 Cumartesi

WBA 3-0 LIVERPOOL MAÇ SONU (EPL)



Şimdi bu maçın nesini yazalım bilmiyorum, ofsayt diye kesilen bomboş pozisyondan tutup, penaltılara kadar hakem rezaletini mi? Suarez’in artık bana baygınlık veren pozisyon harcamalarını mı? Liverpool’un ayarsızlığını mı?

Bu gibi maçları yazmak bana zul olduğundan madde madde geçmek istiyorum.

  • Gerrard’ı hiç bu kadar kötü oynarken görmemiştim
  • Lucas Allen’in önünde oynayacağına arkasında oynarsa daha faydalı olabilecek gibi
  • Johnson solda oynayacağına Robinson solda oynamalı
  • Suarez’in tam gol  vuruşu yapacağı zaman oyun durdurulsa ve başka bir futbolcu gelip topu kaleye vursa çok gol atarız.
  • Borini ve Suarez aynı anda sahada olmamalı, ikisi tam olarak birbirinin alternatifi gözüktü bana Carroll sahada olmalı birinin yerine
  • Carra’yı yıllar vurmuş
  • Allen olacak gibi ama Gerrard dahil onun patronluğu kabul edilmeli (oyun kurgusu için tabi)
  • Suarez topu kaleye atmamalı


WBA: Ben Foster, Liam Ridgewell, Gareth McAuley, Jonas Olsson, Steven Reid, Youssuf Mulumbu, Zoltán Gera (Marc-Antoine Fortuné, 69), James Morrison (Chris Brunt, 81), Claudio Yacob, Peter Odemwingie, Shane Long (Romelu Lukaku, 68)

GOLLER: Gera 43, Odemwingie 64, Lukaku 77



LIVERPOOL: José Reina, Glen Johnson, Martin Skrtel, Daniel Agger, Martin Kelly, Lucas Leiva (Joe Cole, 69), Joe Allen, Steven Gerrard, Stewart Downing (Jamie Carragher, 60), Luis Suárez, Fabio Borini

KIRMIZI KART:  Agger 64

Hiç yorum yok: