21 Mayıs 2010 Cuma

LIVERPOOL’DA TRANSFER- 2010-1















Liverpool’da transfer serimize bu yaz dönemi için başlıyoruz, kıymetli Liverpoolseverlere hayırlı olsun..

Liverpool’un bu yıl EPL’de ki yeni kurallar gereği İngiliz oyuncu alması zaten neredeyse zorunlu, kurallar için Noat Samisa’nın şu postunun sonuna bakabilirsiniz. Bunun için daha çok İngiliz ve daha çok bedava oyunculara bakacaktır Rafa…

İnternette ve gazetelerde Liverpool’un ilgilendiği futbolcuların bazıları şunlar;

Joe Cole: Hem kulüpten ayrılacağını açıkladı, hemde bedava üstelik İngiliz, onu almak için yarışan kulüpler Spurs, Liverpool ve ManU diyorlar ama ben ManU’dan herhangibi bir şey görmedim. Bence şu an itibariyle Spurs ve bizim aramızda geçer. Umarım bize gelir böylelikle çok farklı opsiyonlara sahip oluruz.

Gary Cahil: Villa altyapısında yetişip Bolton takımında oynayan 1,88 cm boyunda bu arkadaşımızın adı sezon ortasında da adı Liverpool ile geçmişti. Oyuncunun 12M £ civarında bir fiyatı olacağı söyleniyor ki, 10 yıldır sezonda yaklaşık 50 maç oynayan Carra’nın yükünü biraz hafifletir.

Wayne Hennessey: Wolves ile 95 maça çıkmış, 1,96 cm boyunda olan kaleci, bu yaz Caveileri’nin takımdan ayrılmasıyla yedek kaleci sıkıntımızı giderecektir. Galler milli takımı ile de 24 maça çıkmış oyuncu.. 2,75 M £ a patlarmış bu transfer bize..

Stephen Ireland: M.City’nin kimilerine göre en iyi oyuncularından olan Ireland’ın Mancini’nin kurguladığı takımda yeri olmadığı sezonun son maçlarında ortaya çıkmıştı. Kendisinin Pembe Jipi sebebiyle ben gıcık olsam da(delikanlıyı bozar :D ) Rafa’nın istediği oyunculardan olduğu aşikar. Burada ki tek problem Fabregas’ı satabilecek olan Arsenal’in bu oyuncuya talip olması. Bu oyuncunun fiyatı 8,5M £ civarında olması bekleniyormuş.

Danny Wilson: Bu oyuncunun transferi güya bu hafta açıklanacaktı ki Perşembe güne geldik hala bir şey yok, ama önümüzde ki hafta kesinmiş :D artık bakıyorum da internete bu oyuncuyla ilgili başka kulüp haberleri kalmadı o kadar ki Rangers’ta kalacak haberleri bile yok..

Juan Mata: Şükürler olsun Mata haberleri yine çıkmaya başladı. Madrid altyapısından yetişen bu oyuncu bence Liverpool’a çok yararlı olacaktır. Çok zeki bir futbolcu tekniği üst düzeyde, bu transfer olabilir çünkü Valencia takımı değiştiriyor.

Aleksandar Kolarov: Lazio’lu oyuncu solbek bölgesinde ki alternatifsizliğimize çare olacaktır ama bu oyuncu gelirse Insua’nın önüne gelir, bizimki seneye 25 maç oynar. Oyuncunun değeri 10-12 M £ civarındaymış.

Gelelim şimdi bizden gitmesi muhtemel oyunculara;

Albert Riera: Gene sallamış istenmediğim yerde durmam, para mara da önemli değil benim için diye. Rafa’da Madrid medyasına onunla konuşmuyorum bile, ben söylediklerini dinledim yalanlarla doluydu demiş. Bu durumda Riera gider, bu oyuncuyu 8M £ civarına almışız sanıyorum, bu civara yakın veririz.

Yossi Benayoun: Bir öyle konuşuyor, bir böyle birgün neler olur kimse bilemez diyor transferi için, bir ara dönüyor Liverpool’da kalıcam diyor. İyi bir teklif gelirse gidecek oda İngiliz medyası 10M £ a kadar çıkar ona teklifler diyor.

Torres : Bazı yerlerde şöyle şeyler gördüm Barça Ibra + 40M £ teklifini geri çevirmişiz. Bence yalandır, Barça Villa’yı alınca Ibra satılık öyle olunca City ve Chelsea’nin Ibra’ya dönmesi muhtemel çünkü Rafa Torres kesinlikle satılmayacak diye bas bas bağırıyordu.

Masch: Barça Fabregas’ı almak için Arsenal’le görüşüyoruz diye açıklama yaptı, muhtemelen gidiyor Barça’ya Fabregas, o bölgede doğan kalabalık sebebiyle, bence Masch kalmak zorunda kalacaktır :D

12 yorum:

Man Of The Match dedi ki...

-Aylardır diyorum İngiliz Oyuncu sıkıntısı=S.Taylor :D Merak ettiğim birşey var bu oyuncu illa ingiliz mi olmalı irlanda,galler veya iskoçyadan da oalbiliyomu?
-İreland hakikaten müthiş olur müthiş bir yetenek.
-Kolarov çok zor.Chelsea ve R.Mdrd bir adım önde.
-Benayoun için de Roma,Sevilla falan kapışıyor.1 aya kadar igtmezse bizim takımların alayıyla da adı geçecektir.
-Torres ve Aqua nın kesinlikle gitmesini istemem ama çok sakatlanmaları kafamda hep bir soru işareti yaratıyor.İbo+40 M bence güzel bir teklif.Aqua içinde Juve 10M veriyomuş 10M+De Ceglie(sol bek) versinler tamam.Hem sol bek sıkıntısı gider.Hem Torres in yeri dolar + o gelen parayla iyi bir kanat oyuncusu veya ydek bir forvet alınır.Keşke sürekli sakatlıklar yaşamasalar.Bir yanda da düşünüyorum İbo takım oyuncusu değil kesinlikle fark yaratamaz.

oğuzhan dedi ki...

saydığın isimler gayet güzel hoş. ama bence en yararlı ikili Joe Cole ve Stephen Ireland olur.Cole her iki kanatta da ilaç gibi olur. Ama Benitez'in robot olma politikasına ne kadar uyar orası şüpheli. Zaten Benitezi bu açıdan sevmiyorum,yetenekli yaratıcı oyuncuları belli bi kalıba sokmaya çalışıyor, inşaallah J.Cole gelirse onu da harcamaz.Ireland Alonso'nun boşluğunu bi nevî doldurabilir ama en önemlisi bizi Lucas'tan kurtarmış olur. Mata gelmez Shareef boşuna ümitlenme :)
Diğerleri gelmese de olur.

Shareef dedi ki...

MOTM:
Sanıyorum britanya'da doğan futbolcular olabiliyor. Torres'i o teklife rağmen vermediyseler bence artık vermezler..

Oğuzhan: Takım oyununa inanıyor Rafa :D söylenene göre 6 yada 8 tarafına Anfield'ın alıcılar koydurmuş oradan alınan verileri maç görüntüleriyle harmanlayıp şunu yanlış yaptın bunu yanlış yaptın maçta diye futbolculara veriyormuş azarı :) Cole ve Ireland alınsa mevcut kadroyla bile şampiyonluk şansımız olur bence ama birde Mata olursa :D pahalı çok ama ben transfer sezonunun son gününe kadar umut etmeyi sürdürücem:D

fizyoterapist dedi ki...

cole konusunda hemen hemen herkes hem fikir.rieradan boşalan sol kanadı daha iyi işletebilecek,daha ucuz ve kaliteli futbolcu bulamayız :D
Mata,benitez ve bizim takımdaki ispanyollar faktörleriyle bizi tercih edebilir(öyle umuyorum) ama açıkçası bonservisi hakkında bir bilgim yok
Ireland veya benega dan birini almamız şart (Allahım ne olur artık kurtar bizi şu lucas kazmasından :D)
sol back e gelince öyle umuyorum ki gelecek oyuncuyla insua forma için dişe diş bir rekabete girer ;)
masch ın gitme ihtimali bile olmamalı.varsa bile bu ihtimali ortadan kaldırmalıyız :D çünkü eğer o giderse en az iki yıl daha toparlanamayız.
aynı durum torres için de söz konusu.kim gelirse gelsin bu ikisinden daha iyi olmayacaktır.

Shareef dedi ki...

Ireland olursa daha iyi olur.. Ben derim ki Cole, Ireland, Mata yeter. Pavluchenko falan gelirse şampiyon oluruz :D

fizyoterapist dedi ki...

olmayalım mı abi yaa :D kıralım artık şu kırmızı şeytanın bacağını.o bacak aşırı uzadı ve çoktan kırılmayı hak ediyordu ama şeytan tüyü var :D kıramdık bir türlü..abi 3 oyuncu yetmez yaa :D carranın sağ back oynadığı günleri,torresin sakatlığında ceylanın bizi ne hallere soktuğunu ne çabuk unuttun..kuyt un bir sezonda koştuklarını toplasak burdan anfielde yol olur :D hatta geçer;) yazık değil mi adama yaa tamam duracell tavşanı ama o da insan sonuçta :D

Man Of The Match dedi ki...

Şayet,Ireland gelecek ise Torres in arkasında oynasın Masch ın yanında Gerrard olsun.Dediğin gibi bu transferler yeter bize.(Mata,Cole,İreland) ama David Silva da kalıyor hep gözüm.

Shareef dedi ki...

Fizyoterapist:
Seneye göreceksiniz MAnU'da düşüş başlıyor.. Bu arada Fergie'de bırakırsa gör sen şenliği :D

MOTM:
Silva çok pahalıdır ama, hemde EPL'de ezerler onu ilk sene sonrada dinle dur Rafa kötü transfer yapıyo falan :) Forvet arkası Mata olur o solda olursa Cole olur Ireland sağ açık olur olurda olur yani :D

fizyoterapist dedi ki...

umarım fergie bırakmadan düşüş başlar.hiç sevmiyorum o fosili.zaten takımının temel taşları iyice yaşlandı(van der sar40,scholes36,giggs37,neville35) koca kafalı vidic fırsat bulur bulmaz kaçacak gibi görünüyor.berbatov bir türlü alışamadı EPL ye ve öyle umuyorum ki hiç alışamaz ve kibirli fergienin o çok sevdiği takımı gözleri önünde erir

Shareef dedi ki...

Berbatov bu sene satılabilirmiş iyi bir teklif bulursa diğerleri yaşlandı carrick Spurs'a gidebilirmiş.. dağılıyor yani..

onur dedi ki...

Ireland ın gelme ihtimali bile heycanlandırdı beni. gerisi hikaye bence.

Shareef dedi ki...

Yok yok Cole'da olsa iyi olur bence:D